Obavijest o nadmetanju
Javni naručitelj - Direktiva 2014/24/EU
116/1/2024 V - Remonti radnih brodova - Remont m/b Saida, grupa 2.
Naručitelj
Podaci o naručitelju
Službeni naziv: PLOVPUT d.o.o.
Nacionalni registracijski broj (OIB): 14480721492
Vrsta naručitelja: Tijelo koje se uređuje javnim pravom
Glavna djelatnost: Opće javne usluge
Adrese
Poštanska adresa: Obala Lazareta 1
Poštanski broj: 21000
Mjesto: Split
NUTS kod: HR035 - Splitsko-dalmatinska županija
Država: Hrvatska
Služba/Osoba za kontakt: Ivana Ivić
E-pošta: [email protected]
Telefon: +385 21390600
Telafaks: +385 21390630
Internetska adresa: https://www.plovput.hr/
Adresa profila Kupca: https://www.plovput.hr/
Komunikacija
Pod uvjetom da je zahtjev dostavljen pravodobno, naručitelj je obvezan dati odgovor, dodatne informacije i objašnjenja bez odgode, a najkasnije tijekom šestog (6) dana prije roka određenog za dostavu zahtjeva za sudjelovanje / dostavu ponuda, staviti na raspolaganje na isti način i na istim internetskim stranicama kao i osnovnu dokumentaciju, bez navođenja podataka o podnositelju zahtjeva. Zahtjev je pravodoban ako je dostavljen najkasnije tijekom osmog (8) dana prije roka određenog za dostavu zahtjeva za sudjelovanje, odnosno za dostavu ponuda.
Dokumentacija o nabavi
Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.hr/
Način predaje ponude ili zahtjeva za sudjelovanjem
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na (URL): https://eojn.hr/
Postupak nabave
Podaci o postupku nabave
Naziv postupka nabave: Remonti radnih brodova - Remont m/b Saida, grupa 2.
Opis postupka: Remont m/b Saida
Evidencijski broj nabave: 116/1/2024 V
Vrsta postupka: Otvoreni postupak
Namjena
Vrsta ugovora: Usluge
CPV Oznaka: 50241100, Usluge popravaka plovila
Procijenjena vrijednost
Procijenjena vrijednost bez poreza: 258.000,00 EUR
Opći podaci
Pravna osnova
Direktiva: 2014/24/EU
Nabava je pogodna za male i srednje poduzetnike
Nabava je obuhvaćena sporazumom o javnoj nabavi (GPA)
Uvjeti pristupačnosti: Uvjeti pristupačnosti za osobe s invaliditetom nisu uzeti u obzir jer javna nabava nije namijenjena fizičkim osobama
Opis postupka
Naručitelj sklapa s odabranim ponuditeljem ugovor o javnoj nabavi.
Prihvaćaju se elektronički računi
Uvjeti izvršenja ugovora:
Navedeni su u ugovoru.
Rok, način i uvjeti plaćanja: u roku od 30 dana od dana zaprimanja valjanog eRačuna, a temeljem urednog izvršenja ugovora i obostrano potpisanog Zapisnika o primopredaji s popratnim elementima.
Podaci o vrsti, sadržaju i rokovima jamstva za ozbiljnost ponude: Jamstvo za ozbiljnost ponude mora biti u obliku bankarske garancije, zadužnice/bjanko zadužnice ili novčanog pologa na račun Naručitelja.
Rok važenja jamstva mora biti sukladan roku valjanosti ponude (90 dana od dana otvaranja ponuda), odnosno ne smije biti kraći od roka valjanosti ponude.
Ponuditelj može dostaviti jamstvo koje je duže od roka valjanosti ponude.
Naručitelj će jamstvo za ozbiljnost ponude zadržati i naplatiti u slučaju:
• odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti,
• nedostavljanja ažuriranih popratnih dokumenata sukladno članku 263. ZJN 2016,
• neprihvaćanja ispravka računske greške,
• odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi
• ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi.
Dostavljanje jamstva – bankarske garancije
Jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije dostavlja se u izvorniku kao dio ponude koji se dostavlja odvojeno od elektroničke ponude.
U bankarskoj garanciji mora biti navedeno:
• da je korisnik garancije PLOVPUT d.o.o., Split, Obala Lazareta 1, OIB: 14480721492 .
• da je Banka upoznata da Nalogodavac podnosi ponudu za predmet nabave: „Remont motornog broda Saida - grupa 2"
• upisati evidencijski broj nabave: 116/1/2024 V
• da se garant obvezuje bezuvjetno, neopozivo i na prvi pisani poziv korisnika garancije, bez prava prigovora isplatiti iznos garancije u slučaju:
o odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti,
o nedostavljanja ažuriranih popratnih dokumenata sukladno članku 263. ZJN 2016,
o neprihvaćanja ispravka računske greške,
o odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi
o ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi.
Zadužnice ili bjanko zadužnice
Jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku zadužnice ili bjanko zadužnice dostavlja se u izvorniku, na adresu naručitelja, kao dio ponude koji se ne može dostaviti elektroničkim putem.
Zadužnica mora biti potvrđena kod javnog bilježnika i popunjena u skladu s Pravilnikom o obliku i sadržaju bjanko zadužnice (NN, broj 115/2012, 82/2017 i 154/2022) i Pravilnikom o obliku i sadržaju zadužnice (NN, broj 115/2012, 82/2017 i 154/2022), bez uvećanja, sa zakonskim zateznim kamatama po stopi određenoj sukladno odredbi članka 29. stavka 2. Zakona o obveznim odnosima (NN, broj 35/05, 41/08, 125/11, 78/15, 29/18, 126/21, 114/22, 156/22 i 155/23).
Jamstvo za ozbiljnost ponude ponuditelja čija ponuda nije odabrana vraća se ponuditeljima najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana potpisivanja ugovora o javnoj nabavi. Jamstvo za ozbiljnost odabrane ponude bit će vraćeno izabranom ponuditelju nakon što izabrani ponuditelj potpiše ugovor o javnoj nabavi i dostavi jamstvo za uredno izvršenje ugovora.
Ako istekne rok valjanosti ponude naručitelj će tražiti od ponuditelja produženje roka valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude sukladno produženom roku.
Osnove za isključenje
Osnove povezane s kaznenim presudama
Sudjelovanje u zločinačkoj organizaciji
Korupcija
Prijevara
Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s terorističkim aktivnostima
Pranje novca ili financiranje terorizma
Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima
Osnove povezane s plaćanjem poreza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje
Plaćanje poreza
Plaćanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje
Stečaj, nesposobnost za plaćanje, prezaduženost, likvidacija i drugo
Stečaj
Nesolventnost
Imovinom subjekta upravlja stečajni upravitelj
Nagodba s vjerovnicima
Suspendirane poslovne aktivnosti
Situacije istovrsne stečaju prema nacionalnim zakonima
Obavljanje profesionalne djelatnosti
- Upis u registar
Tehnička i stručna sposobnost
Popis glavnih usluga
Alati, postrojenje ili tehnička oprema
Dopuštenje za provođenje provjera
Norme osiguranja kvalitete i norme upravljanja okolišem
- Norme za osiguranje kvalitete
Predmet nabave/grupe
Predmet nabave
Naziv predmeta / Grupe: Remonti radnih brodova - Remont m/b Saida, grupa 2.
Opis nabave: Remont m/b Saida
Namjena
CPV Oznaka: 50241100, Usluge popravaka plovila
Naručitelj određuje točnu količinu predmeta nabave
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja
Mjesto izvršenja: ponuđeno remontno brodogradilište pružatelja usluge
NUTS kod: HR035 - Splitsko-dalmatinska županija
Trajanje ugovora
Rok završetka izvršenja je 50 dana.
Okvirni planirani datum početka: 15.01.2025.
Opcije obnavljanja
Ovaj ugovor nije podložan obnavljanju.
Vrijednosti ugovora
Procijenjena vrijednost bez PDV-a: 43.000,00 EUR
Opći podaci o predmetu nabave/grupi
Nije dopušteno podnošenje varijanti ponude
Ne koristi se elektronički katalog
Nabava nije povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije
Kriterij za odabir ponude
Cijena:
Naziv kriterija |
---|
Cijena |
Trošak:
Naziv kriterija | Značaj |
---|---|
Troškovi | 90,00 |
Kvaliteta:
Naziv kriterija | Značaj |
---|---|
rok pružanja usluge | 10,00 |
Administrativni podaci
Datum slanja objave
Datum: 31.10.2024.
Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
Datum: 03.12.2024. Vrijeme: 12:00
Elektronička dostava je obavezna.
Minimalni rok valjanosti ponude
Trajanje u danima: 90
Uvjeti za otvaranje ponuda
Datum: 03.12.2024. Vrijeme: 12:00
Mjesto : Plovput d.o.o.
Obala Lazareta 1, II kat, 21000 Split
Podaci o ovlaštenim osobama i postupku otvaranja:
Javnom otvaranju ponuda smiju prisustvovati ovlašteni predstavnici ponuditelja i naručitelja (iz Odluke o imenovanju stručnog povjerenstva Naručitelja) i osobe sa statusom ili bez statusa zainteresirane osobe. Pravo aktivnog sudjelovanja u postupku javnog otvaranja ponuda imaju samo članovi stručnog povjerenstva za javnu nabavu i ovlašteni predstavnici ponuditelja.
Dokaz ovlasti ovlaštene osobe ponuditelja je pisana punomoć, ovlaštenje i sl.
Dokaz ovlasti zakonskog zastupnika ponuditelja je izvadak iz sudskog registra ili druga odgovarajuća isprava iz koje je vidljivo svojstvo zakonskog zastupnika.
Dijelovi ponude u papirnatom obliku koji nisu zaprimljeni u propisanom roku za dostavu ponude neće se otvarati i vraćaju se ponuditelju neotvoreni.
Podaci o zaprimljenim ponudama, ponuditeljima i broju ponuda tajni su do otvaranja ponuda.
Jezik
Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:
- HR - Hrvatski
Postupci pravne zaštite
Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite
Službeni naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Poštanska adresa: Ulica grada Vukovara 23/V
Poštanski broj: 10000
Mjesto: Zagreb
Država: Hrvatska
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Adresa elektroničke pošte: [email protected]
Internet stranica: https://www.dkom.hr/
Postupak pravne zaštite
Detaljnji podaci o roku(-ovima) za postupak pravne zaštite
Rok za izjavljivanje žalbe iznosi deset (10) dana i to od dana:
1. objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi
2. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka
3. objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije
4. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda
Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.